zodziu tokia situacija, kaladeles buvo visai dasibaigusios priekines iki tiek kad desneje puseje jau visai nebuvo mesos (avto katik is uzsienio parvaryta) po kaladeliu keitimo pas meistra pradejo uzkurtai masinai spaudziant stabdi po trutputi smigt pedalas, jei laikai tolygia jega paspaudes tai tai kaip ir nelabai jaucias tas smigimas, bet jei spaudi stipriau tai jauciasi kaip stabdis sminga iki dugno, biski pamaigius sukieteja, po keitimo pravaziuota ~50km, paneleje nei sauktukas (rankinis, stabdziu skystis) nei ABS lempute neuzsidega, pries keitima kartais uzsidegdavo sauktukas ir greit vel uzgesdavo...stabdziai priekiniai buvo nuorinti, stabdo normaliai ABS sudirba ant ledo ir panasiai....zodziu iskart meistras pradejo akis vartyt (kaladeliu keitimas buvo kaip papildomas darbas) kad va mol cia turbut stabdziu pompoje mandzetai persiverte ir ten reik ziuret, dar pasiklausinejau kitu pazistamu vieni sako kad reikejo islyginti/suvesti stabdziu cilindriukus sudejus kaladeles nes atseit nesinchroniskai dirba dabar, dar kiti sako palauk pora dienu apsitrins kalades ir cilindriukai (su senom vienoka ju eiga su naujom kita dabar ju) ir susitvarkys, skyscio yra ir jis nedingineja, iki keitimo buvo viskas tvarkoje kokia butu jusu nuomone? ar griebt ir gerai papurtyt ta meistra kad davestu kaip priklauso avto ar cia viskas normos ribose