Tema: Re: Dujininkams: Koki IV kartos reduktoriu deti i turbo varikli?
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-21 16:00:02
:)
pala- 1,2 ? tada tiketina kad pas tave yra idetas STD reduktorius skirtas max 110 kw varikliui....
o tu nori paserti 169 kw?
pradziai gali pabandyti sukelti LPH slegi, bet manau tai nepades...
slegi sukelti gali maksimaliai isukdamas i reduktoriu ta bronzini varzta/stuceri ant kurio uzmauta vakumo zarnele...



"G..@work" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:jkcmfu$9o8$1@trimpas.omnitel.net...
> dar tai, kad ant laisvu tas omvl dream xxi-n laiko normaliai apie 1.2 
> diff. kai isiurbime 0.5. bet isiurbime keliant slegi, diff iskarto 
> krenta, kol ivyksta automatinis atjungimas.
> 
> 
> On 2012.03.21 15:30, G..@work wrote:
>> Sveiki.
>> Truputi noreciau daugiau info gauti kaip turetu buti teisingai:
>> dabar omvl dream xxi-n nepalaiko diff slegio puciant turbinai.
>>
>> Prasau pakomentuokite, kaip turetu elgtis reduktorius jei turba pucia
>> 1bar? realiai tada is reduktoriaus turetu iseiti 2bar duju slegis i
>> purkstukus?
>>
>> Yra skirtumas reduktoriu tarp atmoseferiniams varikliams ir tu kurie
>> tinka turbininiams?
>>
>> IV kartos reduktoriai turi vakumo pajungima, kaip reduktorius turetu
>> reaguoti i 1bar slegi tame vakumo pajungime (kai pucia turbina)?
>>
>> ar duju padavimo vamzdukas 6mm. vs 8mm. turi itakos uzmaitinant 169kw
>> 2.2T varikli?
>>
>> Dekui!
>>
>>
>