:) pala- 1,2 ? tada tiketina kad pas tave yra idetas STD reduktorius skirtas max 110 kw varikliui.... o tu nori paserti 169 kw? pradziai gali pabandyti sukelti LPH slegi, bet manau tai nepades... slegi sukelti gali maksimaliai isukdamas i reduktoriu ta bronzini varzta/stuceri ant kurio uzmauta vakumo zarnele... "G..@work" <g.domarkas@gmail.com> wrote in message news:jkcmfu$9o8$1@trimpas.omnitel.net... > dar tai, kad ant laisvu tas omvl dream xxi-n laiko normaliai apie 1.2 > diff. kai isiurbime 0.5. bet isiurbime keliant slegi, diff iskarto > krenta, kol ivyksta automatinis atjungimas. > > > On 2012.03.21 15:30, G..@work wrote: >> Sveiki. >> Truputi noreciau daugiau info gauti kaip turetu buti teisingai: >> dabar omvl dream xxi-n nepalaiko diff slegio puciant turbinai. >> >> Prasau pakomentuokite, kaip turetu elgtis reduktorius jei turba pucia >> 1bar? realiai tada is reduktoriaus turetu iseiti 2bar duju slegis i >> purkstukus? >> >> Yra skirtumas reduktoriu tarp atmoseferiniams varikliams ir tu kurie >> tinka turbininiams? >> >> IV kartos reduktoriai turi vakumo pajungima, kaip reduktorius turetu >> reaguoti i 1bar slegi tame vakumo pajungime (kai pucia turbina)? >> >> ar duju padavimo vamzdukas 6mm. vs 8mm. turi itakos uzmaitinant 169kw >> 2.2T varikli? >> >> Dekui! >> >> >