man atrodo kad tavo reklamos konsultantai tave dulkina ir jiems tai sekasi. bb tu su toki akcija markes zinomuma pakelsi, eilines e-parduotuves atidarymas, kuriuo simtai buvo ir simta sekmingai pamirsom. ir signalas pletotojams nesilpnas: prekiaukit mano preke ir as pats dar ja mazmena prekiausiu, visi dxja uzdirbsim, vos ne telekomas, kuriuo pzdc kaip dziaugiasi kiti tiekejai. jei darai akcija, tai blet pagalvok dar ir ne kaip gamintojas, ir ne kaip reklamos agentura, o kaip targetas. isivaizduoju, kad esu prekybininkas (pats ka tik parasei, kad vienas is tavo targetu) ir pzdc kaip sita akcija man rodo auksta pridetine dac verte, kad chujeju, metu visus kitus per borta ir pirmadieni skambinu tau. "Terpentinas" <nospam_ddainius@takas.lt> wrote in message news:jkhe6l$bcb$1@trimpas.omnitel.net... > Ši akcija neturi tikslo parduoti daug. Ši akcija veikia kaip mediaplano > užbaigiamoji dalis. Ji siekia trijų tikslų: pirmas - prekinio ženklo > sklaida, antras ryšio su pirkėju užmezgimas, o trečias - signalas > platintojams, kad iš šio produkto galima neblogai uždirbti, nes šio > produkto didelis apyvartumas ir didelė pridedamoji vertė. Nenorėdamas > labai gilintis galiu pasakyti, kad šio pavasario DAC projektas buvo > sėkmingas, rudenį bus kitas, kuriame bus atsižvelgta į visų Jūsų > pageidavimus ir ištaisytos visos iki šiol padarytos klaidos. > >