Tema: Re: pigiausia auto i darba
Autorius: kurikai
Data: 2012-03-24 15:32:48
Turejau auto 1994m zyzeli, niekas netempe del to kad ziema, tempe del to,
kad akumas senas ir numires buvo.. vasara... pakeiciau nauju, jokiu
problemu... daba auto 1999m zyzelis... praeita ziema uzkuriau prie -16 su
visom mirusiom pakaitinimo zvakem, pasikeiciau... po to teko uztempt, nes
debilavota mage parazitine srove turedama isciulpe akuma, pataisiau
nuiminedamas jo snukeli, pakroviau akuma, taip dvi ziemos niekas manes
netempe... kaip manai, kodel tempi tuos zyzelinius? todel ka kausai nesugeba
prisiziuret savo auto, pila garazini ne ziemini kura? nepasikeicia filtru
kada reik, nepasikeicia zvakiu ir naudoja nupususius akumus? jei auto
tvarkinga, jokio skirtumo ar -30 ar +30...