Tema: Re: Octavia vs Cruze
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-27 11:43:57
Nu tai esmė tame, kad jei važiuosi galą užmetinėdamas kaip ralyje, tai
tau nx tas ESP reikalingas, ką ir rašiau, bet didelei daliai vairuotojų
(man irgi tam tarpe) - labai geras fyčeras. Vieną kartą jei ne esp,
būčiau kaktomuša su kitu susidūręs - reikėjo kliūtį apvažiuot, pagavo
kairys ratas sniego sąnašą kelio vidury, pradėjo traukt link
priešpriešinio eismo ir sukt, įsijungus esp pristabdė ką reikia ir
neleido auto apsisukt ir iššokt į priešpriešinį. Eismo sąlygos buvo
axujienai prastos, greitis mažas - ~50 kmh, bet būčiau gerai jobtelėjęs,
juo labiau kad sureaguot laiko kaip ir nebuvo - viskas įvyko maždaug per
1 sekundę ;]