Nu tai esmė tame, kad jei važiuosi galą užmetinėdamas kaip ralyje, tai tau nx tas ESP reikalingas, ką ir rašiau, bet didelei daliai vairuotojų (man irgi tam tarpe) - labai geras fyčeras. Vieną kartą jei ne esp, būčiau kaktomuša su kitu susidūręs - reikėjo kliūtį apvažiuot, pagavo kairys ratas sniego sąnašą kelio vidury, pradėjo traukt link priešpriešinio eismo ir sukt, įsijungus esp pristabdė ką reikia ir neleido auto apsisukt ir iššokt į priešpriešinį. Eismo sąlygos buvo axujienai prastos, greitis mažas - ~50 kmh, bet būčiau gerai jobtelėjęs, juo labiau kad sureaguot laiko kaip ir nebuvo - viskas įvyko maždaug per 1 sekundę ;] > Mane tai nervina tas ESP - juk tas parazitas stebi ne tik varanciu ratu > prabuksavima, bet ir pagreicius, iscentrines jegas posukyje. > Rezultatas toks - vaziuoji greitai slidziame posukyje ant sukibimo > ribos, ESP sumasto kad reik taisyt situacija, tik Pyst stabdziai kaip > griebs us priekinio rato - galima ir I griovi nulekti arba bent jau > kelnes privaryti.