Tema: Re: Amortizatoriai - kokios ten firmos OK?
Autorius: Milas
Data: 2012-03-27 16:57:09
nea cia prie automobiliu turgaus, ten kur vaisvydavoj tai gausiai pameluotm
megsta, man roomsteriui dalis 2 savaites tempe ryt po ryt, ryt po ryt,  kol
galu gale atseit ciela pardave. Ne is vieno teke girdet: prideda feikiniu
skelbimu atseit masina jau pakeliui ir ta masina po to gryzineja 3 savaites
(kol is tikro nuperka arba pasako kad ciela pardave)