turi aatleist kuo greiciau o variklio sukiai turi buti kuo mazesni- tuomet sunkiau staigiai pajudet, bet nei smugiu nepatiriu nei sankaba droziasi, tik jei atleidziu sankaba prie 1000 apsuku dizelyje, net pirmu begiu kol isjudu siek tiek laiko praeina, jei skubu- draginu sankaba atleidziu prie 3000 apsuku, bet cia jau pjovimas ir sankabos ir pakabos. nu nekalabu apie pradinukus vairuotojus kurie pria 1500 apsuku bruzina sankaba 5 sek kol atleidzia, taip supjaus bet ka ir diska ir diskatoriu ir isminama guoli nepriklausomai nuo to ar laikys numinta ar atleista sankaba sustojus prie raudono scviesoforo. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "cD-r0m" <adomas.delete@gmail.com> wrote in message news:gushfc$kkk$1@trimpas.omnitel.net... > Panasu klausima apie kamscius turiu ir siaip ir paprastam vaziavimui, > kalba apie sena masina.. > > Geriau yra leist sankabai praslyst daugiau pradedant vaziuot kad nemust > per mechanika, ar greiciau numest kad nesidroztu diskai? > > "LinasM" <konferencinis@freemail.lt> wrote in message > news:gus867$8o3$1@trimpas.omnitel.net... >> Stovint transporto kamstyje, geriau sankaba laikyti ismynus, ar nuolat >> makaluoti begiais? Kas maziau kenkia? >> Jei svarbu, kalba eina apie 1.6HDi dyzeli. >> > >