tai mašinoj prie kiekvieno varžto NM duoti. Nes suknistam laptope. Tai ką, kalades keist su dinamometriniu, laptopą ardyt su dinamometriniu? Btw, ratų varžtams irgi duoti NM. O tu va sutepi tepalu ir suki bilekaip. Ajajajajaj..... On 2012.04.21 09:54, CodeC wrote: > On 04/20/2012 10:10 PM, sharkius wrote: >> On 2012.04.20 17:18, CodeC wrote: >>> On 04/20/2012 01:14 PM, sharkius wrote: >>>> On 2012.04.20 10:14, Dainiushas wrote: >>>>> Nu var irgi kelis žinau, variklius remontuoja, be jokių dinamometrinių >>>>> raktų. Ir viskas gaunasi. >>>> >>>> Tai as apie ta pati, jei be dinamometrinio rakto bijoma nagus prie >>>> varztu kist, tai gal geriau keist profesija, o ne kankintis darbe, >>>> kuriam abi rankos kairios... aisku, yra visokiu mazgu, ypac kokiu >>>> secifiniu, ar pirmakart tvarkomu, kuriu varztai nestandartiniai, >>>> plastmasiniai etc, kur del sventos ramybes gal ir reiktu "pasitikrint" >>>> savo rankos jautruma, bet kazkaip nelabai isivaizduoju tokios vietos >>>> dviratyje... >>> >>> pvz full'o pakaba. >> >> ir kas ten blatno? kelios judancios dalys, kelios yvores, kas dar? kuria >> vieta pats isardes, nesugebetum susukt atgal be dinamometrinio rakto? > > > nu man tai atsakyt nesunku, bet kodel tu cia protinga vaizduoji, dvirati > arciausiai is 50 metru mates? > > blatno nieko. tik tavo 'logika' nelabai paaiskina, kam pakabos > gamintojas prie kiekvieno jos varzto uzrases uzsukimo momenta, kurio > reiksmes konkrecios (realus pvz): 13, 15, 17, 25 Nm. nu tu aisku > pataikytum is akies.