Tema: Re: Volvo is amerikes. Ko reikia lietuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2012-05-03 09:11:57
On 2012-05-03 00:03:28 +0300, Bangis said:

> On 2012.05.02 20:54, Audrius K. wrote:
>> Keista. Pakol vazinejo JAV, nieko neakino. Buvo viskas gerai. Atvezame i
>> Europa, ir staiga pradeda akinti. Ir net nuo gamybos momento. Kazkokie
>> stebuklai, ne kitaip...
>> O gal netycia pamirsai, kad JAV eismas yra vyksta ta pacia kryptimi,
>> kaip ir didziojoje dalyje Europos??
>> Audrius K.
> pasiskaityk kuo skiriasi tarptautinis automobiliniu sviesu standartai 
> nuo US ECE (visa kruva) vs. FMVSS 108. Ten dar senuka Forda lobistu 
> deka prisimena. Vnz - skirtumas toks kad ECE zymiai griesciau aprasho 
> kaip turi sklisti sviesa ir kokie luziu kampai, o amerikoje. Vnz 
> grubiai tarptautiniai standartai aiskina kiek i virshu kokiu atstumu 
> nuo mashinos turi buti apsviesta, o amerikos standartai sako kad 
> nesvarbu ar lempa isukta i F1 ar i MAC truck visos turi buti nukreiptos 
> vienodu kampu.


Pofig, ka tie standartai raso. Tu sugebi ivertinti pagal standarto 
aprasyma lempos poveiki tavo akims?? :-))  As ne. Bet as retkarciais  
vazineju JAV keliais, ir vertinu tai , ka pats matau. Ir, kaip ne 
keista, neakina manes ten niekas. Skirtingai nuo auto, vazinejanciu 
Lietuvos keliuose... Taip, kad nereikia sneketi (prisiskaicius 
standartu, kuriu ne vienas is cia dalyvaujanciu nesugebe protingai ir 
blaiviai ivertinti) nesamoniu.



>  Ir dar amerikos standartai reikalauja daugiau apsviest i virsu. Todel 
> ir snekama kad "US" lempos labiau "akina". Ypac jeigu tu sedi zemoje 
> masinoje o is priekio atvaziuoja koks nors rimtas "truck'as"


Pradekim nuo to, kad pagal Eu standartus turi buti reguliuojamas lempu 
aukstis (automatiskai arba rankiniu budu). Klausimas: keli rasantys 
siame forume kada nors yra zemine rankiniu budu savo auto lempu 
svietimo kampa, kai auto pakrauta (4 zmones +koks 60kg kroviniu arba 
duju balionas bagazineje) ????   Juk pazeminus "prasciau" apsviecia 
kelia....   Tai kam reikalinga funkcija, kuria vis vien niekas (ar 
beveik niekas) nesinaudos, a? Koks man skirtumas, ar is priekio 
atvaziuojantis auto turi ta reguliavima, ar ne , jei lempos vis tiek 
visada max sviecia i virsu.  Ziurim toliau. Pagal Eu standarta 
trumposios sviesos salikele apsviecia auksciau. O kas vyksta, kai 
vaziuojame uzmiestyje mazo kampo posukiu i desine, a?  Lempos sviecia 
juk tiesiai (jei ne super duper auto su super duper opcijomis, 
sukiojanciomis lempas, kainuojanciomis kosmosa. Nors ir tos po 
pasibeigus garantijai akins, nes niekas nekeis joms stiklu del tos 
pacios kosmines kainos) ....  ir pakeltas kampas (skirtas salikelei) 
sviecia tiesiai i is priekio atvaziuojancio vairuotojo akis.... 
Analogiskai ir visa kita. Teoriskai visa tai standarte laaaabai grazu, 
o va praktiskai ....

Audrius K.