Idomu jei palygintum savo senaji legaci su kokia 10m naujesniu, ar nebutu kaikurie punktai panasus :) "servisas" wrote in message news:jod1h2$suv$1@trimpas.omnitel.net... Lyginu su senuoju, nes su kuo kitu nera prasmes: 1. Nesveikai mazas bagaznikas 2. Baisinis kietumas, foresteris toks strakalas, nors baze nedaug trumpesne. Su legaciu budavo varai per miesta tiesiai, galvoji, ko cia visi slalomais uzsiimineja:) Su foresteriu pavaziavus, paaiskejo, kad tenai duobes ir kai kurios gan piktos. 3. Nesveikas nestabilumas zvyrkely. Su legaciu budavo uzsimirsti ir pamatai, kad jau 120 kmph, su foresteriu jau 80 kmph jauciasi nestabilumas. 4. Kaip ir aukstis butu foresterio privalumas, bet ble, qrva, nera gamyklines karterio apsaugos! Ir tas karteris taip irengtas, kad sutikus aukstesni akmeni ar kelma i ji pistu pirmas. Taip, kad kas is to aukscio. Aisku, gali isitaisyti ta apsauga uz 500 litu, bet senajam nieko isitaisineti nereikejo, buvo gamykloje pagalvota. 5. Sedynes ne tokios patogios 6. Vietos gale maziau 7. Foresterio galines sedynes lankstosi, lyg ir gerai, taciau del to storke itaisyta neatsiremus i galine sedyne ir jei grustum koki dideli daikta, arba ja sulamocintum, arba reikia isimt. Legacyje grudi iki galo ir nesuki galvos, nes jei ir atsirems i storke, tai jos nesulauzys, nes ji i sedyne atsiremus. 8. Padangos 205/70R15 foresterio pries 185/70R14 legacio- pinigai mazesni, ypac kur prakalus netaisomai, nes visas 4 reikia keist. 9. Siaip mazos smulkmenos, nu, cia gal 1-1, nes foresteryje daug visokiu dezuciu/dekliuku, o legacyje rodo, kurios konkreciai durys atidarytos- labai patogu. 10. Ant foresterio buferio nei uzlipsi apylinkiu apzvalgyt, nei su juo vartus atidarysi. Legacio buferis atstoja tarana, jei reikia, su juo gali atsiremt, pastumt ar vartus atidaryt ir nieko jam nenutiks. Apskirtai legaci senaji galima lyginti su azuoline malka, ji gali metyt, dauzyt ir draskyt, jam niekas nenutiks. Ir jei po to legacio tikrai noris tik subaro ir nieko kito, po foresterio jau kyla abejoniu. "