yra 2 poziuriai i pakabos remonta... vienas... lietuvoje gan daznas - tai varai kol varosi, kai pzdts tai keiti viska... tada aisku ir 50 ir 70 tkm galima deti. antras ... kaip manau teisinga...laiku keisti susidevejusias detales.. o w210 greiciausiai devesi tos fakin svirteles po 15 Lt (atsuki prisuki 2 varztus ir uztenka 10 tkm) jei tai skaitai "lyst kas 10tkm" kad "nafig jis toks reikalingas" tai nafig is viso masina pirkti? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gv0h0r$4qc$1@trimpas.omnitel.net... >i merso pakaba reikia lyst kas 10kkm? Da nu nafik jis tada toks >reikalingas.... > > -- > Dainius > > > "W210" <rs@gr.lt> wrote in message > news:gv0c8h$rsb$1@trimpas.omnitel.net... >> - >> 1. pirmu metu cdi (1996-1997) turejo problemu su purkstukais, veliau >> isspresta. >> 2. rudys >> 3. pirmu metu w210 turejo problemu su ventiliacija, pareina valdymas - >> silpnai arba visai nepucia oras >> >> visa kita kaip it kitose masinose... isskyrus pakaba :) Ta tai neuzmusama >> jei pilnai sutvarkyta - investiciju 2x15Lt + 2X35 Lt + darbas (50-300Lt >> priklausant nuo vietos) kas 10-15tkm ir pakaba eina virs 100tkm. kapotas >> atsidaro tik dapilt plovimo skyscio :) >> >> + >> detaliu kainos. Nera dideles, daznai originalas is merso kainuoja pigiau >> nei >> neoriginalas 50x50. >> >> >> "Victor" <victor@xxx.lt> wrote in message >> news:gv09fg$n2i$1@trimpas.omnitel.net... >>> ka manote apie si modeli ~1997 m. kokie +/- ? >>> dazniausios bedos? >> >>