nu bet kad maklint kazka su ECU ar jungt prie kompo tai cia totali nesamone. kazkada savo coupakui nusiorinau paprastai ir be parkiu. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gv38pn$jhu$1@trimpas.omnitel.net... > tai jam jau taip orino. Dabar kaip suprantu su pasekmem kariauja > > "Rokis" <rokis@inbox.lt> wrote in message > news:gv35gr$drd$1@trimpas.omnitel.net... >> jemi kilpa 8mm atsuki pasodini gavrika ir reki pumpuok nepunpuok, >> laikyk.. atsuki numelzi ir vsio ir taip su 4 ratais.. po to dapili DOT4 >> :) >> ir vsio .. o abs'as pagrybaus kokia diena ir viskas >> >> "Shadowed" <shadowed@bk.ru> wrote in message >> news:gv2vcc$2ml$1@trimpas.omnitel.net... >>> Cia toki navarotna klausimuka turiu :) Auto vis dar bulka (91 m, 2l, >>> ABS), ir nugirdau kad norint tinkamai nuorint reikia kazka maklint su >>> ECU ar tai jungt prie kompo kad ABSo kompas atidarytu visus voztuvus kad >>> gerai nusiorintu. Ar cia teisybe ir ar tokiam senam karuciui kaip mano >>> irgi reikia ? Ar butina ikompas ar galima koki jumperi prijungt tam >>> reikalui ? >> >> > >