Ok, mintis, taip ir padarysiu. Pats kai su dyzeliu remontais (ypac ju galvu trukinejimo specifika) nelabai esu susidures, visokiu baimiu nesunku isivaryt, ypac kai toks visu keikiamas modelis...:) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:gv5uhj$tcd$1@trimpas.omnitel.net... > nuvalyk shvariai (carb cleaner'iu pvz) ir pazhiurek nuo kur pradeda > shlapiuot. nu abejoju, kad per galva.... Gal nebent forsunke kur > sandarinasi su galva, pet ten gal? > > "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message > news:gv5udm$t5g$1@trimpas.omnitel.net... >> Kad jie sausi visishkai. Buvo nesenai brolio dyzeliui - meistrai >> nedaverzhe, ir sunkesi per vamzdeli, visa forsunke shlapia buvo. Bet cia >> toks ispudis, kad sunkiasi pro forsunkes sriegi, o ten nieks 100 metu >> ranku nekisho. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:gv5u4o$slk$1@trimpas.omnitel.net... >>> bet tai kokios mintys ish karto....per vamzdeliu pajungimus negali begt? >>> >>> "Tomas" <nera@meilo.lt> wrote in message >>> news:gv5u32$sie$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Pastebejau, kad aplink viena forsunke pasidare shlapia, priesh tai visa >>>> galva shvari sausa buvo. Tai gali buti galvos itrukimo pozhymis....? >>>> Daugiau lyg ir jokiu problemu, tepalai, tosolas normoj, vedasi ir dirba >>>> be jokiu nukrypimu nuo iprasto...... Galva shiaip ish tu "nepatvariu", >>>> kuriomis visi skundziasi, mazda 626 komprexas. >>>> >>> >>> >> >> > >