nu kur jau, apie 200 ag, bet ant galinio rato cia daugiau nei pakankamai. tik sunkus bjaurybe (220 kg), geriau paprastas gsx r ar vat juzefo yzf r. bet cia su jais tik trasoj tolko, kai aerodinamika pradeda savo daryt nuo 100+ km/h. o mieste grezioti strytas tinka, kur spoileriai nereikalingi, o ir daugiau 100 ag nera prasmes, nes dinamika iki 100 km/h del fizikos praktiskai ta pati - geriau jau lengvesnis lengviau valdomas. as va toki va ekskliuzyva turejau - aisku, variklis cia perdarytas harlejaus V2 1.2 litro kubaturos 105 ag, bet uztai greziot nereikejo, nuo apacios riedejo, o ir mase 170 kg. iki 100 - maziau 3 sek (aisku, jei sugebesi:), bet nuo kokiu 130 dinamika tiutiu, bo plikas - nuo 200+ tik sugebek laikytis uz vairo :) vat ir visas skirtumas. attach pridedu, ech :) "pyfas" <mminde@user.lt> wrote in message news:gv83r9$mc$1@trimpas.omnitel.net... > suzuki hayabusa (www.youtube.com) . Vaziuoja ant 320km/h ir turi (nezinau ar > gamykliskai) 500Bhp > streetas - miesto motocilkas , kuris lengviau vairuojasi > Enduras - bekeles (offroad) moticiklas > > > "Shlipsas" wrote in message news:gv77av$hdi$1@trimpas.omnitel.net... >> paaishkinkit neishmaneliui kas tas hayabusas ir streetas :) >> >> -- >> Shlipsas >> Vilnius >> 865920307 >> Subaru Impreza '96 2L >> www.saugus-greitis.lt >> --------------------------------