On 2012-05-27 12:03:31 +0300, Evaldas said: > "partizanas" <ner@mail.com> wrote in message > news:jpso5a$lio$1@trimpas.omnitel.net... >> tiesiog teoriskai - kuo jis pranasesnis ? jis pigesnis, > > taip Tikrai taip. Ir tai pagrindinis jo pliusas.... > >> patikimesnis, > > nezinau, bet manau taip Ne. Hidrauliniai stiprintuvai isdirbdavo po 20 ir daugiau metu ir negedo, jei buvo pilami tie skysciai, kurie priklauso.... > >> daugiau featuru gali turet ? > > Be abejones Ne. Visus tuos pacius privalumus gali tureti ir hidraulinis. Tik realizuoti juos iseina brangiau (zr. pirma punkta :-)) ) > >> jis turetu veikt ant uzgesintos masinos, > > Taip Tai ir hidraulinis veikia ant uzgesintos masinos :-)) (jei riedi nuo kalno ir stabdai varikliu, variklis sukasi, stiprintuvo siurblys taip pat sukasi :-)) Ir tai vienintelis variantas, kada gali prireikti vairo stiprintuvo esant uzgesintam varikliui) O stovint uzgesintu varikliu nera prasmes, kad veiktu stiprintuvas. Net jei ir veiktu elektrinis, jis greitai iskrautu akumuliatoriu, ir tuo viskas baigtusi... > >> o daugiau kokie privalumai ? > > O dar negana ? Reziumuojam - privalumas vienintelis - maza kaina. Kartu gaunam neypatinga patikimuma... Ar to reikia ? Jums spresti.. (gamintojams tai, aisku, labai patinka :-) Galima ir i reklama investuoti, ir dar lieka... ) Audrius K.