http://autobild.veidas.lt/2011/08/maziausias-mercedes/ - is principo viskas tinka ir vaneo. tik gal perlenkta su "greitai", nes nei ten guoliai isskirtinai greitai pabega, nei spyruokles luzta. tiksliau su spyruoklem tai problema yra, bet daugiau del to, kad ju atramos megsta kazkaip mistiskai dingti, tai reikia bent karta per penkmeti uzmesti aki kaip jos laikosi. del dyzeliniu varikliu purkstuku nesandarumo pastebejimas toks, kad jis pasireiskia po to, kai rankas prikisa viska mokantys kreivarankiai, kurie 100 metu dirba ir niekas dar nesiskunde. sudetingumo ten nera, bet darba reikia atlikti labai kruopsciai ir skaitant, ka apie tai raso gamintojas. apskritai modelis toks, kuris megsta buti aptarnaujamas pagal instrukcija, o ne bet kaip, tada viskas darosi paprastai ir greitai. zinoma, tam tikru komplikaciju, salygotu konstrukcijos, yra, bet didzioji dalis gandu ir fobiju gime is papraciausio kvailumo (kazkodel pristatomo kaip patirtis ir auksta kvalifikacija). kaip cia neprisiminsi istoriju, kad a klases (kaip ir vaneo) priekiniu zibintu lemputes keiciamos nuimant bamperi. ir juk nuiminedavo! nors manuale parasyta, kad uztenka susukti vaira, atkrapstyti posparnyje specialu langeli ir pakeisti per 5 minutes. ir tokiu variantu ten ne vienas. "Tinkladraskis" <tt@tt.lt> wrote in message news:jpt9tp$296$1@trimpas.omnitel.net... > Ačiū už išsamią informaciją. Tokiam automobilyje liukso klasės apdailos ir > neieškom, tad žiūrėsiu gyvai kas kaip atrodo. Jeigu patiks, tai > nepagailėsiu ir į silberauto nuvešiu apžiūrai. > >