As tai nelabai ysivaizduoju, kaip jie ten usikisa nesubyreje. Turejau nuo naujo tranza benzininy 2.0L. Pradejo slangutes kazkokias nusaudinet po kapotu ir netraukt. Isvada: usikise viskas. Kai ispjove, pasirodo i miltelius katulis pavirtes ir uzkimse visa triuba. Reiktu gal pirma kazkaip ysitikint, kad nesubyreje. "ABLomas" <abl@xxx.lt> wrote in message news:jq876c$ger$1@trimpas.omnitel.net... > Situacija paprasta - užsikišo katalizai. Totaliai, važiuoja sunkiai, > kompas irgi tą sako, kad reik keist, spėju padėjo "eksperimentai" su benzu > ;-) > Kadangi jie dveji, o gamintojas nori brangiai, tai į naujus už 3Klt+ > tikrai nekeisiu. Šrotiniai - tokių, kokių reikia yra nedaug, nori > brangiai, o nusipirkt irgi užpūstus - tikimybė didelė. > Tai variantai tokie: > - pjaut lauk, dėt rezonatorių ir liambdas ant įvorių (kad kompas > nesikeiktų) > - bandyt pravalyt > > Kadangi prarast nėr ko, gal reik bandyt pravalyt - šitas bičas sako, kad > lako skiediklis ir muilas daro stebuklus: http://youtu.be/5icTmYItwiE > Kiti internete dar pataria su citrinos rūgštele mėgint.... Aišku, ne > problema numaut katalyzus ir pamerkt dienai-dviem į skystimą, tik gal > neapsimoka gaišt laiko (nes darytų servisas, namie tokių salygų neturiu)? > > Tai klausimas - ar kas mėginot? Padeda/nepadeda (su sąlyga, kad katalyzai > neišsilydę, nesutrupėję, o tik belenkaip užsikišę)? Gal kokį skystimą > parekomenduosit? > > Auto: Volvo S80, 2.9 non-turbo, be dujų ir kitų pričindalų, gamybos > pradžios (tai jau kaip ir laikas katalyzams), europinis.