On 2012-06-02 15:29:34 +0300, Miegapelius said: > o norgai vakarai ar nea? Norgai siaip EU lyg ir nepriklauso, taigi ju taisykles man giliai p...hui. Kaip ir taisykles, galiojancios Kinijoj. > > > jei taip tai tu neteisus As teisus, kadangi kalbu apie Lietuva. Lietuvoje, jei ka, zinok, norgu taisykles negalioja ir galioti nesiruosia. O Eu galioja sios taisykles: http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:31991L0439:EN:HTML Istrauka is ju apie B kategorija: "Category B > -motor vehicles with a maximum authorized mass not exceeding 3 500 > kilograms and having not more than eight seats in addition to the > driver's seat; motor vehicles in this category may be combined with a > trailer having a maximum authorized mass which does not exceed 750 > kilograms; > -combinations of a tractor vehicle in category B and a trailer, where > the maximum authorized mass of the combination does not exceed 3 500 > kilograms and the maximum authorized mass of the trailer does not > exceed the unladen mass of the tractor vehicles;" Ir jos, kaip ne keista, VISISKAI sutampa su LT taisyklemis. Ir jos leidzia auto 3,5t +750kg priekaba, > > > nes ten laidziama kaip aprasiau su B max 3.5t. plius individualus auto > pribojimas kuris priklauso ne nuo galimybes temti o nuo galimybes > stabdyti ir susitvarkyti su tokia stumiancia mase stabdant. O auto tempiamos priekabos mases ribojimas niekaip nesusijes su gebejimu susitvarkyti su stumiancia mase. Deja. Ten visai kiti kriterijai. Pagrinde transmisijos pajegumas temti didele mase ir auto kebulo stiprumas perduoti tempenciaja jega kablio remui... O stabdant, zinok, gerokai labiau stumia koks pakrautas zubrionkas be stadziu (max 750kg) negu 1,3 ar 1,9 tonos kemperis su stabziais. Yra dar ir kitu niuansu vairavime : vairuoti daug lengviau su sunkiu vilkiku, negu su lengvesniu (daug lengviau tempti 1,5t priekaba su 2,5 ar 3 tonas sverianciu vilkiku (reikalinga BE kategorija) negu su 2 tonas sverianciu vilkiku ( uztektu B kategorijos) Audrius K. > > > > > >