On Thu, 14 Jun 2012 22:49:56 +1000, homo erectus wrote: >> Jo, man irgi skambino, siulom ta sita ir ana. Sakau, turejot 9 metus >> laiko siulyt kazka, bet kazkaip nepasiulet. Tai dabar jau ir >> nebereikia. > > Tai pas mus visur taip. Kažkodėl nauji klientai iš gatvės mylimi žymiai > labiau, nei lojalūs. Lietuvoje neverta būti vieno tiekėjo klientais, Kodel "kazkodel"? Cia tipiska modernios vadybos nesamone, kada viskas labai logiska ir tuo paciu labai idiotiska. Jei strategine komanda yra "augti" reiskia demesys sukoncentruojamas augimui, t.y. nauju klientu medzioklei. Esamu klientu lojalumas matyt yra kazkur link galo beigi tiesiogiai priestarauja ARPU maksimizavimui, juk gal imsi ir neiseisi. O jei duosi nuolaida, tai ARPU garantuotai sumazes ir gausi galvon. Todel tai pernelyg neforsuojama. Na o jei jau pasakei bai-bai, reiskia vel esi kandidatas augimui ir zhr auksciau :) -- kthxbai.