Del tam tikru priezasciu palikus "negendanti" automobili servise, teko sulakstyt uosvio Fusion'u i Warszawa, ten palikt parkinge ir po atostogu vel parvairuot. Jokiu nusiskundimu. Erzina tik per kieta galine pakaba ir kartkartem nenuspejamai vis subarskancios/sugirgzdancios salono apdailos plastmases. Perkant ciaudejo/caksejo/spjaudesi 2 purkstukai is 4. Sutvarkymo islaidos buvo, uosvio teigimu, eiles 200-250 litu. Nuo to laiko kelia dziugesi ir negasdina apetitu. Kadangi vaziuojant i prieki del nepalankiu aplinkybiu teko "smaugt" ta 1.4 dyzeliuka bene visa kelia nuo namu iki pat parkingo Varsuvoj (3-ia pavara iki 110, 4-ta iki 140 - vardan lenkimu Lenkijos keliuose ir tautinej viabaltikoj, daug stabdymu/akceleravimu), tai sanaudos ~5,2 - 5,3 litru / 100 km pasirode negasdinanciomis. Uosvis giriasi, kad savo tikru pensininko rezimu visada telpa i 4,5 - 5,0 litru vidurki. Ieskodamas biudzetinio, kuklaus ir vaziuojancio kibirelio - ziureciau i Fusion ir pats. Stebina didele salono erdve ir galimybe ikraut gana stambius daiktus pro bagazines dangti. Bendrumoj - uzskaitau, kaip daikta, atitinkanti savo kaina. "pragäras" <briuseliokopustas@hotmail.com> wrote in message news:jrid3g$ide$1@trimpas.omnitel.net... > pagal TUV pats patikimiausias Ford, itin aukštose vietose visose metų > grupėse. dyzeliukai kartais turi bėdų su purkštukais, geriau žiūrėti > benzą. > > "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message > news:jrgf4r$9dn$1@trimpas.omnitel.net... >> Uzkliuvo uz akiu toks aparatas 05-07m. Tik kad ziuriu skelbimuose >> nepopuliarus. >> Ka blogo/gero galit paporinti apie subj? >> Kaip suprantu beveik viskas tas pats kaip Ford Fiesta tik siek tiek >> didesnis? >> Kurie varikliai geresni/blogesni? >> >>