Tema: Re: situacija
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-06-21 09:44:17
Manau butu vertinamas momentas, ar kai jis pradejo lenkti tu jau rodei
posuki. Tik be liudininku, aisku,  sito neirodysi.
142. Jeigu priekyje važiuojantis vairuotojas rodo kairįjį posūkio signalą ir
yra persirikiavęs posūkiui į kairę (apsisukimui), važiuojantysis paskui jį
privalo apvažiuoti sukančią transporto priemonę iš dešinės arba palaukti,
kol priekyje važiuojantis vairuotojas atlaisvins eismo juostą.

Dar jei gerai atsimenu, tai sita taisykliu vieta (lenkimas sukanciojo i
kaire) kazkuriuo metu taisyklese keitesi. Bet tas vyko labai senai, gal net
iki nepriklausomybes nebuvom dagyvene.

"Mtrhed"  wrote in message news:jrtbln$1u6$1@trimpas.omnitel.net...

praleidus priesinga kryptimi vaziuojancius, leidziama. Tingiu KET cituoti,
bet esme, kad jei lenkti leidziama, tada sukdamas i kaire turi praleist ir
lenkianti, jei lenkti draudziama - gali sukti ir liksi nekaltas.