Zaidziau su tokiu. Zodziu jei is paprastesniu reguliavimu galima 0,5-1 laipsni degima i prieki. Arba siaip pasitikslinti idealu 0. Toliau tikrinam VAG-COM grupes 013 ir 023 jei viskas apie nuli sekancia eilute praleidziam. Jei ne reiktu pasitikrinti purkstuku darba. Tokiu metu masinoje jei nedaryta niekas nusiimti abratkes slangele ir paziureti ar ant dirbancios nera burbulu. Jei yra keisti pukstuku tarpines (jei yra dar ka keisti). Toliau tikrinam ar yra ant posukiu rankeneles autopilotas jei ne instaliuojam ir naudojam. Toliau aisku tikrinam stabdzius ar neklinija. Pilam gerus PD tepalus. Padangos atitinkamai pagalsezona ir visa kita nors ir nesusije su TDI bet susije su sanaudom. Tiesa dar reiktu pasitikrinti EGR ir turbinos darba ~ 004 ar tai 010 grupe VAG-COM'e. Mano toks pat universalas 2002 74kw su R16 ir ijungta klima + EGR nedirba uz miesto laikantis taisykliu iki 95km/h naudoja (pagal borto kompa 3,9l) realiu neisejo tiksliai pamatuoti bet pagal uzsipilimus ~0,4l daugiau t.y. 4,3l 100km ka berod ir deklaruoja knygute. Mieste matuoti nesamone nes dabar tik ka gryzau ~15km marsrutu rode 9l/100km (tame tarpe puse kelio geleziniu vilku) is ryto 5,6l/100 bet be kamsciu. Cia kas is standartiniu reikalu, del proco remap'o jau kiti klausimai nesinagrinejau nes labiau patinka "stock". Kitas klausimas kiek pas tave yra dabar tu sanaudu? "Romas" <romas@medelkom.com> wrote in message news:jsudqt$esh$1@trimpas.omnitel.net... > Gal kas bandes is TDI variklio ispausti mazesniu kuro sanaudu. Tenkintu > kazkiek sumazejes galingumas. > VW Golf 2003 74kW. >