Na 2000 metu tai 2,5TDI bus 110kW, dirzu keitimas apie 2klt (autojutoj 2,7klt), del variklio tylumo tai lauke tikrai kaip traktorius plerpia, bet viduj normaliai, murkia ir tiek, kuro sanaudos - turiu A4 su tokiu varikliu ir MT, tai vidutines (ziema/vasara/miestas/trasa) 7,5ltr/100km, ribos butu miestas ziema 10ltr, trasa vasara ant 90-100km/h 6 begiu virs 5ltr, A6 bus daugiau, nes sunkesne, vaziuokle kaip ir sake aliuminine, kaip ir pasato ar A4 , remontuojasi ne itin pigiai, bet siuo atveju tik audi A3 butu pigiau, paskirstymo veleneliai girdejau, kad problema...tfu tfu, pas mane kol kas lyg ir normaliai. "spakainas" wrote in message news:jt1iia$ut2$1@trimpas.omnitel.net... Turėjo pažystamas 2002 metų berods, quattro, automac, 140 kw ar kiek ten (galingesnė versija). Važiavo visai neblogai, bet brangu. Kuro srebia mieste 13, užmiesty 10. Nu jei pensinyko režimu ant 90 važiuosi, tai bus mažiau, bet vistiek neekonomiška. Paskirstymo diržus pakeist eilės keli klt (prieš 5 metus sakė oficialiai aptarnavimas prie ~130k kainuoja 7klt, aišku pas garažinį vasią dabar gal ir gerokai pigiau, bet vistiek brangu). Aij dar pats variklis nėr labai tylus, karkia kaip tikras dyzelis, su kokiu benvu ar ta pačia tajota nėr ką net lygint.