tipine tarptautiniais vidutiniu atstumu vezimais (~1400-1600Km "i viena gala", nerankiojant daliniu) uzsiimanti imone panaudoja nuo 22% iki 28% galimo viso (100%) laiko. Bet "optimizavimo" protingi kastai sustoja ties max.36-37%. Daugiau - neimanoma (Europoje, gal Australijoje but ir iki 45-470%). O kiek tame dydyje (100% - 28% = 72%) viso likusio teoriskai galimo laiko - remontu, forsmazoru ir tualetu lankymo dalis - reikia skaiciuoti konkreciu konkrecios imones atveju, ivertinant darbo specifika. Tuomet galima ir "erdve tobulejimui" nustatyt. Bet tai jau - darbas, uz "aciu" to nieks nedarys... "Galvos Daktaras" <nera@mailo.tau> wrote in message news:jt6784$ag$1@trimpas.omnitel.net... > Gal kas žinot, matėt kur statistiką, kiek maždaug % laiko vilkikai per > metus turi prastovų dėl gedimų, tech.aptarnavimų, TA ir kitų fors-majorų? > Vadeliotojų miegas, muitinės etc. nedomina, pati geležis įdomi. >