bbžino, gal tiesiog truputį trūko to tepalo. Nes indėklas susipiso paskutinio cilindro. On 2012.07.09 23:41, Igaliotinis wrote: > tai butu spaudimo lempute mirgejus > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:jtfal4$jum$1@trimpas.omnitel.net... >> man dabar kilo mintis >> >> Kai tvarkiau variklį, ardžiau viską tame tarpe tepalo pompą. Ir ten >> yra redukcinis vožtuvas. Įdėtas ant dviejų o-ringų, aišku medinių >> medinių. Nebuvo, kad per juos pro šoną hujarino tepalą ir todėl jo >> neužteko indėklams? :) >> >> On 2012.07.09 22:01, padugne wrote: >>> On Mon, 09 Jul 2012 12:56:38 +0300, Staska wrote: >>> >>>>> Riebokslis yra lietuviskas zodis, o-ring - angliskas, ir reiskia >>>>> riebokslio tipa. T.y. jis angliskai yra "seal" kas i lietuviu kalba >>>>> verciasi kaip riebokslis. >>>> >>>> Tada vadinasi i vanos'a eina eiliniai pramoniniai rieboksliai ir jie >>>> ten >>>> puikiai atlieka savo darba. Ir px kox ten slegis (>10bar tai tikrai). >>> >>> Seip tai shudinai jie ta darba atlieka, nes bnv pasirinko netinkama >>> gumos >>> rushi. Ir po kokiu 40tkm ji nuo temperaturos sudubeja ir nieko >>> nebesandarina. >>> >>> http://www.beisansystems.com/procedures/vanos_procedure.htm >>> >> >>