Praktiskai iki uzsidegant geltonam jau buni sankryzoj ir uzbaigineji manevra. KET to nedraudzia "skaitytojas" <arunasz@istrintizebra.lt> wrote in message news:ju33vc$vk4$1@trimpas.omnitel.net... > Teoriskai negalima, bet praktiskai turbut labai nebaustu, nes tikrai yra > tokiu sankryzu, kur vienintelis momentas, kada tu gali pasukti i kaire > piko metu, tai kai priesingam srautui (o tuo paciu ir tavo ) jau uzsidega > raudona, nes per geltona dar visi vaziuoja toliau. > > "Linas Petkevicius" wrote in message > news:ju32er$u1j$1@trimpas.omnitel.net... > > Bent jau KET sako, kad galima baigti manevra. Ivaziuoti i sankryza, kai > jau > dega geltona, tam, kad pasukti i kaire - jau nuotykiu ieskojimas ant savo > subines. > > "Kicker" wrote in message news:ju3031$rvk$1@trimpas.omnitel.net... > > Linai, klausimas: o sankryzoje per geltona galima sukti y kaire, ar ne? > nes > cia man vieni uz tai bauda israse. > > "Linas Petkevicius" parase naujienu > news:ju1mvd$223$1@trimpas.omnitel.net... > > Nematau jokio logisko paaiskinimo kam reikalingas raudonas signalas - > taigi > jam degant vaziuoti negalima. Kam jis man? Girdejau, kad kai kuriose > shakyse > per ji galima vaziuoti. Dar girdejau, kad pensininkams ir Kulikovo mushio > veteranams leidziama uz pluduru plaukt Ladogos ezere. Kodel to nera > Plateliuose!?!? > > "ufonaut" wrote in message news:ju1g61$rna$1@trimpas.omnitel.net... > > Klausimas toks, kodel pries uzsidegant sviesoforo raudonam signalui > uzsidega geltonas signalas? Nematau jokio logisko paaiskinimo, kam jo > reiketu. Ir ar visose ES salyse geltonas signalas yra draudziamas (kai > dega po zalios) ir prilygsta raudonam, kaip kad yra LT?