Bent jau tuom, kad pirmajame yra maziau klampumo modifikatoriaus (kurio buna iki 30%), kuris tik palaiko alyvos klampuma, ir nieko netepa. Todel kokis nors 5w50 gali but blogesnis uz 15w30. On Thu, 19 Jul 2012 21:55:29 +0300, LabaiNespauda <blabla@nixejesebia.com> wrote: > IMHO, kuo aukstesnis antras skaicius, tuom tepalo klampa, esant aukstai > T lieka maziau pakitus, > tai kuom tu grindi, kad 5W30 yra pranasesnis uz 5W40? > > > "Markovich" <idea3@inbox.lt> wrote in message > news:ju9eug$98q$1@trimpas.omnitel.net... >> visu pirma yra skirtingi 5w30 ir 5w40 tepalai, t.y. gali but ir pusiau >> sintetiniai ir pilna sintetika abiejais atvejais, taigi pries >> diskutuojant reiktu pasirinkt apie ka eina kalba. t.y. lyginant >> adekvacius produktus, tada taip 5W30 yra pranasesnis uz 5W40, bet irgi >> su tam tikrom salygom. Konkreciam auto reikia pilt tai ka nurodo >> gamintojas, siuo uzklausimo atveju yra taip: EJi gamintojas nurodo kad >> galima pilt tuos arba anuos, jis turi nurodyt ir keitimo intervalus >> konkreciai alyvai, o ji daznai skiriasi. Taigi is esmes negalima bukai >> sakyt kad tas ar anas yra geresnis.o tepalo kokybe nusako raide SJ, SM >> ir t.t. ir kaip cia rase, kuo tolimesne raide, tuo tepalas atitinka >> grieztesnius reikalavimus kokybei ir t.t. >> >> "Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message >> news:ju974p$2ui$1@trimpas.omnitel.net... >>> >pasakei nesamone >>> >>> Pagrįsk, kad nesąmonė... >> >> > -- Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/