prie tokiu apsuku silpnai turbina pucia, tik biturbiniai variantai gerai traukia nuo maziausiu iki max. arba tie be turbinos, kol apsukos mazos, nesijaucia skirtumo nuo turbininio (vazinejau su bmw 524 td ir 524d), kai apsukos virsija 3000 TD pradeda spaust prie sedynes, o D atvirksciai isvis pridusta. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "Romas" <romas@medelkom.com> wrote in message news:juem7a$mdk$1@trimpas.omnitel.net... > Pagal kokius pozymius buvo nutarata kad 'neblogai', ar 'nepatiko'. > Itartina pas mane galingumo priklausomybe nuo apsuku. > Geriausias sukimo momentas prie 1500-2000 apsuku. > Pavyzdziui prie greicio 80...90kmph permetus i 4 begi geresnio pagreicio > nesigauna. > O gal cia taip ir turi buti su dyzeliu? > > "pVytautas" <kfg@hhh.lt> wrote in message > news:ju6vrc$8ak$1@trimpas.omnitel.net... >> Jei neklystu PD varikliam yra 004 grupeje 4celeje synchro ar panasus >> kuris rodo "degimo kampa" arba tiksliau velenu sinchronizacija. >> Pagal tai ir reiktu statyti idealu 0 nors man pasirode +1 irgi neblogai. >> Minusas nepatiko. > >