Nezinau kur tas revoliucijos muziejus, bet LIETUVOS RESPUBLIKOS ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ KODEKSAS Skrydžių taisyklių pažeidimas – užtraukia baudą nuo vieno tūkstančio iki dviejų tūkstančių litų. ir dar DĖL MINIMALAUS SKRYDŽIO AUKŠČIO NUSTATYMO 2003 m. vasario 14 d. Nr. 4R-15 Vilnius Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo (Žin., 2000, Nr. 94-298) 61 straipsnio 2 punktu: 1. N u s t a t a u minimalų skrydžių aukštį skrydžiams pagal vizualiųjų skrydžių taisykles (VST) virš: 1.1. Vilniaus m. tankiai gyvenamų rajonų – 2000 pėdų (600 m) nuo vidutinio jūros lygio, 1.2. Kauno, Šiaulių, Panevėžio miestų tankiai gyvenamų rajonų – 1500 pėdų (450 m) nuo vidutinio jūros lygio, 1.3. Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų – 1000 pėdų (300 m) nuo vidutinio jūros lygio. 2. Minimalaus skrydžių aukščio reikalavimai netaikomi: 2.1. atliekant kilimą ir artėjimą tūpti pagal vizualiesiems skrydžiams nustatytus maršrutus, 2.2. skrydžių vadovui nurodžius, siekiant užtikrinti eiliškumą ir skrydžių saugą, 2.3. vykdant paiešką ir gelbėjimą, neatidėliotinos medicinos pagalbos skrydžius bei skrydžius teisėtvarkai užtikrinti, 2.4. tam tikrais atvejais Civilinės aviacijos administracijai leidus. DĖL AIKŠTELIŲ PASIRINKIMO IŠ ORO 2011 m. gruodžio 6 d. Nr. 4R-310 Vilnius Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos aviacijos įstatymo (Žin., 2005, Nr. 142-5103) 6 straipsnio 2 dalimi, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2001 m. gegužės 28 d. įsakymu Nr. 182 patvirtintų Civilinės aviacijos administracijos nuostatų (Žin., 2011, Nr. 53-2559) 6.3 punktu ir siekdamas užtikrinti skrydžių saugą tais atvejais, kai orlaivio vadas priima sprendimą tūpti į pasirinktas iš oro aikšteles ar kilti iš jų: 1. N u s t a t a u, kad orlaivio vadas gali priimti sprendimą tūpti į pasirinktas iš oro aikšteles ir kilti iš jų, kai: 1.1. orlaiviu vykdoma asmenų paieška ir gelbėjimas; 1.2. būtina suteikti skubią medicinos pagalbą; 1.3. atliekami avariniai gelbėjimo darbai bei siekiama suteikti pagalbą likviduojant avarijų, gaisrų ir gamtos stichijų sukeltus padarinius; 1.4. orlaiviu vykdomi šie specialieji aviacijos darbai – specialių paslaugų žemės ūkyje teikimas, naftotiekių, dujotiekių, elektros tinklų ir kitų strateginę reikšmę turinčių objektų priežiūra; tiesioginių televizijos transliacijų vykdymas, aplinkosaugos stebėjimas ir kontrolė; transplantacijai parengtų organų vežimas; 1.5. skrydis vykdomas sklandytuvu; 1.6. orlaiviu iš aikštelių evakuojami sklandytuvai; 1.7. orlaiviu atliekami skrydžiai pagal mokymo programą tūpti į pasirinktas iš oro aikšteles ar kilti iš jų; 1.8. orlaivio vadas, siekdamas užtikrinti viešąjį interesą, priima sprendimą tūpti į pasirinktą iš oro aikštelę. 2. Šio įsakymo 1 punkte nurodytais atvejais orlaivio vadas gali priimti sprendimą tūpti į pasirinktas iš oro aikšteles ir kilti iš jų, tik kai laikomasi visų šių sąlygų: 2.1. tūpimas ar kilimas vykdomas dienos metu; 2.2. orlaivio vadui suteikta kvalifikacija, leidžianti vykdyti tokius tūpimus ar kilimus; 2.3. tūpimas ar kilimas vykdomas į aikšteles, esančias už miestų, miestelių arba žmonių sambūrio atvirose vietose ribų arba iš jų; 2.4. kilimo ar tūpimo trajektorija neina per miestų ar miestelių tankiai gyvenamuosius rajonus; 2.5. tūpimas ar kilimas vykdomas ne arčiau nei vieno keliančiojo sraigto skersmens atstumu nuo visų sraigtasparnio ar malūnsparnio sraigtų galų ar dviejų sparno mostų atstumu nuo lėktuvo ar sklandytuvo sparnų galų iki statinių, įrenginių ar kitų virš žemės paviršiaus esančių kliūčių; 2.6. tūpimas ar kilimas suderintas su žemės savininku (naudotoju) ir atitinkamais atvejais su kitais suinteresuotais asmenimis, siekiant užtikrinti, kad nebūtų pažeisti žemės sklypo, kuriame yra aikštelė, savininko (naudotojo) teisės bei teisėti interesai ir nebūtų padaryta žala tretiesiems asmenims (netaikoma šio įsakymo 1.1–1.3, 1.5 punktuose nurodytais atvejais). 3. N u s t a t a u, kad šis įsakymas netaikomas tiems orlaivių skrydžiams, kuriais už užmokestį arba užsakymo pagrindu vežami keleiviai, kroviniai, bagažas ir (arba) paštas bei vandens orlaiviams, tupiantiems ant vandens paviršiaus ar kylantiems nuo jo. 4. I n f o r m u o j u, kad šis įsakymas nustato tik minimalius skrydžių saugos reikalavimus vykdant orlaivio tūpimą į pasirinktas iš oro aikšteles ir kylant iš jų, bei neatleidžia orlaivio vado nuo bet kokios formos teisinės atsakomybės prieš kitus asmenis, jeigu bus pažeistos šių asmenų teisės ir teisėti interesai. "Vilius config.lt" <aviliux@takas.lt> wrote in message news:jvqhip$jre$1@trimpas.omnitel.net... > "kewle migyje" <auch@oi.nu> wrote in message > news:jvmi6j$ake$1@trimpas.omnitel.net... >> nu, nelaukiau, kol pakils :) >> o šiaip šitą padarą tupiantį ant pievutės palei marias Juodkrantėje >> mačiau ir liepos pabaigoj > > > > > ana 2dni leidosi ties revoliucijos muziejum prie neries. Stebejau pro > langa. Pakilo po keliu minuciu. Draugas ten dirba, sake neretas svecias > sis paukstis toj vietoj.