On Wed, 15 Aug 2012 18:00:03 +0300, Icetom wrote: >>Tiesiog euroncap ner tokio testo, tsi minetos kontoros jam ir >>nesiruosia. > > Tai nepasiteisinimas. Volvo kažkodėl be problemų apsaugojo vairuotoją. > Išvados: gamintojams yra kur pasitempti. Kadangi as ne gamintojas tai man ir nereikia teisintis. Niekam ne paslaptis, kad automobiliai projektuojami visu pirma testams ir tik po to saugumui. Ir ne todel, kad gamintojai kazkokie blogi, o todel kad testu rezultatai "matosi", o seip saugumas - nelabai. Tas pats ir su benzo sanaudom. Masinos visaip optimizuojamos butent kokiam nors NEFZ ciklui, o realaus gyvenimo sanaudos pasirodo su tuo mazai ka turi bendro. Siuo atveju jankiai pasiruose butent tam testui - europieciai matomai praziopsojo ar tiesiog ignoravo ir labiau orientavosi i savo EuroNCAP. Todel tokie ir rezultatai. Jei dabar juos uzmetys kiausiniais, su sekancia karta pasistengs kad praeitu butent tuos testus. Ar masina nuo to taps realiai saugesne - nezinia. Volvo apskritai atskiras klausimas, jie kaip zinia vis dar padaryti ant globalios fordo platformos kuri pritaikyta jankiu testams. >>Kitas klausimas, kiek tiketina tokiu budu voztelt i betono gabala >>astriais kamapais ir dar taip kad nenuslystum. > > Kiek tikėtina atsitrenkti į medį ar stulpą? Taip tiesiai kaip tam teste? Manau viena retesniu avariju. -- kthxbai.