uzdedi antraip ant varancio rato ir ijungi pirma begi, pridedi galastuva prie besisukancio disko. su bulgarke lygiai nenudrosi. sitas kantas maiso bugniniu stabdziu disko nuemimui, diskiniuose jis tik i nauda, pasibaigus kaladems jis griauziasi, is anksto isgirsti ir speji davaziuot i servisa, o ne iskarto diskas, todel jo slifuot diskiniuose nepatarsiu. Perploni diskai patys savaime nera labai pavojingi, jie neluzta, o greit perkaista ir issikraipo, pradeda ''musti'' stabdant. Skyla diskai kai senos konstrukcijos diskiniuose stabdziuose (krovininiuose mikroautobusuose gal ir dabar taip) budavo stabdziu cilindriukai is abeju disko pusiu, o vienoj pusej uzklinydavo, tai momentaliai nuskildavo net naujas ir pakankamai storas diskas, arba teoriskai istrigus suportui, bet su tuo man susidurti neteko. -- vyt/ / vw kombi od. variant (Dizelis) vw golf II (Dizelis) "partizanas" <ner@mail.com> wrote in message news:k10lnq$2nv$1@trimpas.omnitel.net... > jo, su bulgarke nudrozk ir vsio > > "499" wrote in message news:k10kbq$17d$1@trimpas.omnitel.net... > > kampinis slifuoklis? ir kam ta kanta nuimineti? > > "Virgis" <xxx@xxx.lt> wrote in message > news:k10i4b$us5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Galit gal parekomenduoti kur ant Kauno nutekintu stabdziu diskus? Realiai >> tik nedidelis "kantukas" susidares, kuri ir reiktu nudrozti. >> >> ML270 >