Tema: Re: ar buna?
Autorius: svyt
Data: 2012-08-23 09:52:46
kazi ar daug brangesnis, pigiausios signalizacijos lemonoj ar evitoj po 110
litu ar net maziau be dinamiko, pajungimas irgi gerokai paprastesnis, tik
berods 5 laidelius. nu dar signalkes maitinima. bet tada jau galima ir tuo
paciu ir signalke pajungt, ar bent tik starterio (nu kuro blokavima)
atjungima.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)