nesuprantu ką reikia rūkyt, kad tai atrodytų rimta... :) On 2012.08.24 09:13, amenox wrote: > http://www.hondanews.eu/en/news/index.pmode/modul,detail,0,1391-DEFAULT,21,text,1/index.pmode > > > Jau nekalbu kad tą pačią elektros energiją pakrovimui galima gamint, > taip kad elektros kainą galima gerokai sumažinti. > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:k161tl$jg1$1@trimpas.omnitel.net... >> o kad vandenilis daromas iš tos pačios naftos, tai px? >> >> On 2012.08.23 22:06, klaustukas wrote: >>> jei kas ir verta demesio - FCX Clarity - nori vazinet krutai - vazinek >>> su ateities masina, o ne tokiomis, kuriomis Beverly Hilso zvaigzdes >>> gelbeja pasauli. >>> mano favourite - plug in Prius su 12 myliu range ar kazkiek panasiai. >>> >>> mano nuomone, ateitis bus tik vandenilis bei home fuel cell, o ne puse >>> masinos svorio sveriancios batareikos. tik vandenilis ne taip >>> reklamuojamas, nes politiniai dividendai bus ateityje, o Chevy Voltu >>> atvaziave pas Obama CEO (bei pats Obama) juos gauna jau siandien. tas >>> pats galioja ir EU. >>> >>> ar ivyko koks stebuklas su mobilku baterijomis? ne. kazkiek patobulejo, >>> bet is esmes sanaudos sumazejo mobilkos elementu. kaip sumazinti >>> elektros variklio poreiki masinoje tokiu tempu sunkiai isivaizduoju + >>> dar visi auxilary prietaisai kaip sviesos, sildymas, ac ir pan. jau >>> greiciau cold fusion reaktorius kur pasaulyje atsiras, nei masinu >>> batareikos stebuklus ims daryti. >>> vandenilines auto, aisku, irgi tures infrastrukturos problemu, o ir pati >>> technologija turi daug vietos tobulejimui, ypac kas susije su >>> suspaudimu, bei platinos panaudojimu, bet vilties yra. >>> >>> >>> >>> "mano" wrote in message news:k1324b$jqi$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> http://www.teslamotors.com/models/features#/performance >>> >>> manau kad jau vertas demesio , >>> >>> >>> aciu uz pamastymus >>