Ten galima laisvai priskirti stotele dar, taigi autobusa praleisti geriau.. Bent jie jauciasi kaip pirmenybe turintys. Masinom ten vaziuot negalima, bet tai nesuteikia teises tau jas dauzti jei ten lenda. Apie dali susijusia su tuo kad stotele sueina tiesiai i pirma juosta kaip tiesus kelias pakomentuot negaliu. Dazniausiai is anksto pasiemu toki greiti, kad niekas ten neuzlystu. "dpi" <dpi@no.mail> wrote in message news:k1f8gs$nhm$1@trimpas.omnitel.net... > Kur KET parasyta kad skirtingos TP turi skirtinga pirmenybe? Pvz Autobusas > ir lengvoji? Praleisti turi vienodai. Isskyrus autobusus is stoteles. > Jei rikiuojiesi i kita juosta, turi duoti kelia ta juosta vaziuojanciam. > A juosta vaziuoti ten negalima, policija uz tai gali nubausti, bet > pirmenybes tai nekeicia. > > > > "keturi" <keturi@gmail.com> wrote in message > news:k1f5ve$k6o$1@trimpas.omnitel.net... >> Prie to paties dar viena misle: vaziuoju link ziedo pirma juosta (po A >> juostos). Ivaziuodamas i zieda, persirikiuoju i pirmaja (krastine) >> juosta. Jei kartu vaziuos autobusas (is A juostos i toliau >> issisakojancia 1 ar 2 juosta) - ji praleisiu. Taciau ar A juosta turi >> teise vaziuoti lengvieji automobiliai? Ir jei tokie vaziuotu, ar as, jo >> nepraleisdamas busiu teisus? Teko ne karta matyti, kai A juosta >> nuskrenda i zieda lengvasis net nepristabdydamas. >>