On 2012-08-25 12:24:38 +0300, pjezo said: > ne. > > galioja visos salygos kartu. > > jei priekaba virsija-750 negalima, nors ir auto+priekaba bus viso labo 2500 Visiskas pievas rasai, ir tiek. Audrius K. > > > jei priekaba viso labo 400 kga, bet sudejus auto ir priekaba-virsija > 350- negalima. > > su kuo pasverti turi, kad kolkas svertu lengvasias LT negirdejau. > Lenkijoje- jau yra buve atveju kai mikrobusus pasvere. > > > > jei toki klausimai kyka- nepakenktu is naujo gaut vairuotojo pazymejima... > > > > > > > > "donas" <sdfsdf@ffdsfsdfhkbh.lt> wrote in message > news:k1a0f3$213$1@trimpas.omnitel.net... > >> Tai kitaip sakant, jeigu virsija priekaba su kroviniu 750kg, tada skaiciuoja >> >> visa masinos ir priekabos bendra svori ar nevirsija 3500kg? >> >> Ir kokia bauda kazin jeigu virsiji ta svori, nu tarkim vezu tona? Ir kas cia >> >> baustu policija, o gal kokia muitine ar transportiniai, nes policija juk >> >> negaletu pasverti, nes neturetu su kuo? >> >> >> >> >> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >> >> news:k19vvb$1kj$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> 1-bendras priekabos ir krovinio svoris kartu. >>> >>> 2-bendras automobilio, jame esanciu zmoniu/daigtu ir priekabos bei joje >>> >>> esancio krovinio svoris. >>> >>> 3-del asiu ner- bet atsiremia i 750 kg. >>> >>> >>> >>> "donas" <sdfsdf@ffdsfsdfhkbh.lt> wrote in message >>> >>> news:k19uj7$qt$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>>> Iskilo klausimu del B kategorijos ir priekabos: >>>> >>>> >>>> >>>> 1. "didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 750 kg" cia vezamas >>>> >>>> svoris, ar su priekaba ir kroviniu bendras svoris? >>>> >>>> >>>> >>>> 2. "tačiau junginio didžiausioji leidžiamoji masė turi būti ne didesnė >>>> >>>> kaip >>>> >>>> 3 500 kg" kas yra junginys? Cia gal turima omeny masinos svoris + >>>> >>>> priekabos? >>>> >>>> Velgi klausimas ar priekaba pakrauta cia svoris skaiciuojasi ar >>>> >>>> nepakrauta? >>>> >>>> >>>> >>>> 3. ar yra kokie ribojimai B kategorijai kiek asiu priekaba (priekaba ar >>>> >>>> puspriekabe)? >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >> >>