Tema: Re: Vartotoju teises
Autorius: nonname <nonname @ gmail.com>
Data: 2012-08-30 09:33:11
pirma turi bendrauti su servisu žodžiu, po to raštikškai ir jei tada per berods 15 dienų neatsako arba atsako, o tau nepatinka, kreipiesi į vartotojų gynėjus su visais turimais dokumentais - darbų aktas, čekis it pan. Jei neturi pinigų mokėjimo įrodymo (čekis, kasos pajamų orderis ar dar kas, gal net eletronins mokėjimas) - nieko nebus.
Man taip buvo su patentininkais - kai darbus atliko dokumento nepaprašiau, o kitą dieną, pagal LR įstatymus jie neprivalo to daryti, ir vsio ... net nėra kaip apskūsti ...
"petro" <nera@pashtas.lt> parašė naujienų pranešime:k1l92g$stm$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki, gerbiameji!
> Gal kam is Jusu teko kreiptis i Vartotoju teisiu apsaugos tarnyba del
> autoserviso blogai atliktu darbu? Kiek zinau tai reikia parasyt laisva forma
> popieriu kur viska ishdestit. Gal galit pasidalint tokiu popierium?
> Panauduosiu ji kaip pvz, kadangi su tokiais dalykais man sunkei sekasi.
> Dekui!!!
>
>