Matyt milijona kainuojanti iranga nesugeba tinkamai nufotografuoti kas sedi uzh vairo... Gi shitie vartai daugiau skirti kontroliuot komercini transporta, o jame TP savininkas ir vairuotojas dazhniausiai yra skirtingi asmenys. "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message news:k24ht5$178$1@trimpas.omnitel.net... > Tam net vartu nereikia, uztektu esamu fotoaparatu veikima pakoreguoti taip > kad fiksuotu visus, ir jau kompas atrinkes kuriu km/(T2-T1) > nei > leistinas zinotu viska. > > Bet kaip suprasti sita ? > > kol kas veiks kartu su pareigūnų patikrinimais – šiuo metu teisės aktai > neleidžia automatiškai bausti pažeidėjų > > Kuo skiriasi fotografavimas uz greiti ? Juk prie kiekvieno fotiko > policininkas nestovi. > > > "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> wrote in message > news:k24def$r3l$1@trimpas.omnitel.net... >> On 09/04/2012 09:58 AM, VNO wrote: >>> kas be draudimo ar dar su kokiais prasizengimais : >>> http://auto.delfi.lt/autonews/pirmieji-automobilius-tikrinantys-vartai-planuojami-penkiose-lietuvos-vietose.d?id=59436231 >> >> Galetu ju daugiau pristatyt ir matuot dar ir per kiek laiko automobilis >> iveike atkarpa. O poto automatiskai bausti jei vidutinis greitis virsija >> leistina. Baigtusi tada "ereliu" skaraidymai. > >