Tema: Re: varva tepalai... Clio I
Autorius: ramunas
Data: 2012-09-05 10:32:55
1.4 motoriukas ... vazineja mergina I darba ir atgal kelis km per diena ...
viskas ten sutvarkyta ... tik tepalas bega ... TA savo xodu nepraeis, nes
tepaliuukas bega :) babkiu naujai masinai nera, tai ko nesutvarkiu sitos
..... ;)

"Monas"  wrote in message news:k26sfl$1q1$1@trimpas.omnitel.net...

Koks motoras pas ta clio? Kazkaip itariu kad tarpynes keitimas nepades ;)
Dazniau per kokius riebokslius didesniais kiekiais bega man atrodo.
Susitvarko, bet jei senas clio tai ziurek gal jau ir nebelabai beapsimokes
kazka daryt... Visokie hermetikai manau tik laiko svaistymas ir problemos is
esmes neissprendzia.