Tema: Re: R17 vs R18
Autorius: nekas
Data: 2012-09-07 15:38:26
Aha, biturbo. Siaip smagiai vaziuojasi, tik automatas nervina. Pats
"traukimo" pikas turbut ties 2k rpm, o siek tiek daugiau akseleratorius
sputelejus, automatas per greitai zemesne pavara meta ir per aukstas apsukas
laiko, nors prie zemesniu ir trauka geresne ir triuksmo maziau. Nezinau ar
cia jie to automato nepriderino galigesniam varikliui, ar cia ir su kitais
taip yra. Ir siaip variklio sell-pointas, kad antra turbina nuo zemu apsuku
smagiau traukia, o automatas vistiek net gana ramiai bandant pagreiteti suka
varikli iki 3-3.5k, ir imetus sekancia pavara permetus jau buna  is karto
2.5k - tai kokia man is to nauda, kad torkas padorujus jau nuo 1.7k ? Bet
cia jau tokie priekabiavimai, siaip viskas ok :)

"trint"  wrote in message news:k2conv$plb$1@trimpas.omnitel.net...

tai pas tave jau nauja insignia ? kaip vaziuojasi su 143kw ?
maniskei 118 kw tai 16 limpa