Aha, biturbo. Siaip smagiai vaziuojasi, tik automatas nervina. Pats "traukimo" pikas turbut ties 2k rpm, o siek tiek daugiau akseleratorius sputelejus, automatas per greitai zemesne pavara meta ir per aukstas apsukas laiko, nors prie zemesniu ir trauka geresne ir triuksmo maziau. Nezinau ar cia jie to automato nepriderino galigesniam varikliui, ar cia ir su kitais taip yra. Ir siaip variklio sell-pointas, kad antra turbina nuo zemu apsuku smagiau traukia, o automatas vistiek net gana ramiai bandant pagreiteti suka varikli iki 3-3.5k, ir imetus sekancia pavara permetus jau buna is karto 2.5k - tai kokia man is to nauda, kad torkas padorujus jau nuo 1.7k ? Bet cia jau tokie priekabiavimai, siaip viskas ok :) "trint" wrote in message news:k2conv$plb$1@trimpas.omnitel.net... tai pas tave jau nauja insignia ? kaip vaziuojasi su 143kw ? maniskei 118 kw tai 16 limpa On 9/7/12 2:36 PM, nekas wrote: > Galima aisku ir apie R16 pagalvot... Ar telpa neisivaizduoju - > universalas 2.0 CDTI 143 kW/195 AG > > "kef" wrote in message news:k2clnm$l94$1@trimpas.omnitel.net... > > suportai priklauso nuo kumeliu kiekio, gali ir netilpt 16 > > "trint" <"nulistrysdu(trint)"@gmail.com> wrote in message > news:k2cjsr$il7$1@trimpas.omnitel.net... >> a ko 16 nesidedi ? ten gumos dar daugiau ir suportai nemaiso >> >> On 9/7/12 1:14 PM, nekas wrote: >>> Padangu komercininkams... >>> >>> Dabar vasarines 245/45 R18. Reikia ruostis ziemai. Gal galima gauti >>> kainas "side-by-side" tokiu R18 ir 225/55 R17 kainas tu paciu modeliu? >>> Nes speju uz padangos kainos skirtuma gal ir ratlankius galima nupirkti. >>> O gal ir visa komplekta padangos+ratlankiai kas galite pasiulyti uz gera >>> kaina? Ratlankiu ismatavimai lyg ir 5x120, ET41, daugiau nezinau, vienu >>> zodziu Insignia. >>> >>> Galima cia, o galima ir private email beveik tikras. >>