Tema: Re: vairo koloneles remontas
Autorius: Dizzy
Data: 2012-09-08 14:55:03
man sitie remontavo pries 3 sav mechanine, Toyota. Desne puse klibejo,
bildejo.
Viskas lyg ir ok kol kas. Bet kai iejau i ju patalpas, tai masciau kuri
laika, ar galima jiems masina palikti, ar apsigrezti ir eiti lauk, ir kokio
murzinumo as ja atsiimsiu. Na pasiemiau puse velnio, tik vaira teko valyti.
Prie minusu:
* naujas apsaugas sudejo gumines- originale plastikas buvo.
* chamutai paprasti uztempiami plastikiniai, kai turi buti spec nerud-plieno
uzspaudziami spec replem.
* nepanasu kad jie viska isrinko ir kruopsciai isplove.
* vairas stovejo kreivai, suvedimas buvo ok. Nemanau, kad jie kruopsciai
atsizymi viska, o galetu.

Nu vienu zodziu serviso murziai, kaip reikiant.
Gal geriau i at-hydraulic? Man siulyta ju kaina buvo be veik ta pati.

"Edvinas"  wrote in message news:k29hud$j48$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Gal teko susidurti su siuo servisu
http://www.vairo-koloneles.lt/remontas ? Kiek gali kainuoti toks darbas?