Aš ne eGzpertas, bet man rodos to amžiaus visuose normalesniuose vidutinės ir aukštesnės klasės karučiuose tie dalykai nebepigūs. Automato remontas apie 4000 berods kaštuodavo. Kaip ten po remonto laikydavo nežinau. Tiesa, yra ir važiuojančių be bėdų. Visgi su šitais Aisinais yra didesnė tikimybė bėdų turėt. 2012.09.10 20:09, Dainiushas rašė: > beje, kalbant apie mechanikas, taip reikia turėti omeny smagratį ir > sankabą, kas nėra baisiai pigu. Na, čia pasvarstymas apie brangų > automatinės dėžės remontą. > > > On 2012.09.10 16:45, kaiser wrote: >> Su korozija Volvo tos kartos nedraugauja, t.y. nerūdija (neskaitant >> visokių kulverstukų). Su dyz. varikliais man rodos nieko ten nedakrapštė >> 2004-taisiais. Tie metai labiau automatams galioja. O tau berods >> mechanika labiau rūpi, taip kad gali ir senesnes žiūrėti. >> -- kaiser