"HDi" <gal@ir.ne> wrote in message news:k2n2u7$kbf$1@trimpas.omnitel.net... > gerai, kad tu su 3 aukstaisiais gudragalvis seimunas > > tai pala pala, o kur dingo dantraciai? perdavimas? tai taip iseina, kad > nuo variklio galios, ta pacia siuo atveju 5 saiba greitis padidejo, o > antra saiba nebe? nu pats sau priestarauji kazkaip Aiskinu pirmokui, nes antroku sunku pavadint. Tavo Golfo 90ag antru begiu max greitis 90km/h prie 7000rpm. Max greitis 200km/h prie 5500rpm (nes penkta pavara vrikliui neuztenka sveikatos isibeget daugiau. Kad atpist visus BMW uztaisom tavo varikli iki 1000+ag. Antru begiu lieka tie patys 90km/h, nes velgi prie 7000rpm suveikia ribotuvas. Bet va penktru begiu tu vynioji iki 7000rpm (t.y. ribotuvo) ir jau turi 220km/h, nes variklis turi sveikatos iki tiek isibeget. Dabar jau turetum suprast, kad ne auksciausia pavara max greitis priklauso nuo pavaru dezes perdavimo skaiciaus, bet ne nuo variklio galios. Antra pavara isibeget iki tu 90km/h tau su standartiniu varikliu reikes 8sek, kai su 1000+ag tau uzteks 3sek, bet max greitis gi nepasikeis. O jei tu po kapotu turejai jau 300ag, kurie ir penktu begiu baksnojo i apsuku ribotuva, tai ir su 2500ag max greitis bus tas pats, tik pasiekiamas greiciau.