Tema: Re: klausimas [10KB]
Autorius: Evaldas
Data: 2009-05-30 08:32:37
Ziuriu daug eGspertu gincijasi, isikisiu ir as. Taigi as manau, kad  viskas 
priklauso nuo to kokioje padetyje buvo automobiliai kritiniu momentu. Jei 
lygiai taip, kaip paveikslelyje vienareiksmiskai kaltas B, nes pagal 
paveiksleli A jau vaziuoja savo juosta ir visiskai, visiskai px ar pries 1 m 
ar pries 100 m jis i ja isuko.

"valytojas" <valytojas@gmail.com> wrote in message 
news:gvpbib$8hl$1@trimpas.omnitel.net...
> Vieta - nuo Megos link Vilniaus vaziuojant kur yra ivaziavimas i 
> autostrada pries tilta.
>
> Situacija:
> Pirma juosta laisva, antra vaziuoja B.
> Su A ivaziuojant i pirma juosta, B sugalvojo persirikiuot.
> B desinys galinis ratas atsirado salia A priekinio kairio rato.
>
> As vaziavau A pozicijoje ir pasirinkau sprendima stabdyt, nes mano greitis 
> turbut ~2-3 kartus mazesnis.
> Kadangi turejau keleiviu teko isklausyt morala, kad as buciau kaltas buves 
> susidurimo atveju.
>
> Tai kaip is tiesu siuo atveju:
> a) A ivaziavo nepraleisdamas pagrindiniu vaziuojancio B;
> b) B persirikiavo nepraleisdamas desineje vaziuojancio A.
>
> aciu uz nuomones
>
>