On Wed, 26 Sep 2012 14:52:55 +0300, Dainiushas wrote: > kažkaip briedovai skamba... :) Ideja del temperaturos konversijos i aliektra tai tikrai bredova. Technologijos tokiem galingumam banaliai neegzistuoja, kol kas is temperaturinio skirtumo sugebamas sugeneruot tik simbolinis galingumas. Bet rimtos elektrines turbos realiai egzistuoja, pvz Ricardo/CPT/Valeo/ etc susimete su Fordu ir perdare Fikusa. Ismete 2 litru durateka ir imete 1 litro varikli su 2 kriauklem: tradicine didele ir maza aliektrine. Didele turba gerai uzpucia, o maza rupinasi tuo, kad nebutu turboduobes. T.y. iki 2krpm uzpucia iki 0.6 baro. 20 faradu kondencatoriaus uztenka 3-4 sekundem boosto. Krauna arba stabdant arba is bedos ir tiesiai. Tipo ekonomija kaip hibrido, valina kaip ispyptas, o sveria tik 30kg daugiau ir pigiau grybo pagamint. http://www.theengineer.co.uk/in-depth/analysis/hyboost-programme-promises- engine-efficiency/1010742.article http://www.youtube.com/watch?v=7HxfwpxuSOg -- kthxbai.