Mano logika lenkianciuju atzvilgiu paprasta - jei mane dasivijo ir lenkia, reiskai vaziuoja greiciau. Pagal galimybes leidziu lenkti - pasitraukiu desiniau kad jis matytu kas dedasi priekyje, atleidziu gaza ar net pristabdau jei daro ne visai protinga lenkimo manevra. 99% atveju aplenkes jis vaziuoja ir nuvaziuoja ir man visiskai px kur jis skuba ir kodel. Kartais ir paciam tenka skubet, virsyt ir pan. Ir tada sirdis dziaugiasi kelyje sutikus bendradarbiaujanti vairuotoja, o ne 'as vaziuoju pagal KET!' tipa. "Andzej" wrote in message news:k4h352$qg9$1@trimpas.omnitel.net... Jonai, kur jis toliau nuvaziuos? vaziuos 60 km/h paskui melyna kabluka? nereikia pasaku sekti, neautostradoje esame, kad toliau nuvaziuoti, be to buvo pasakyta is anksciau, kad kolona vaziavo.. "Jonas" <aa@aa.lt> wrote in message news:k4h2v6$q9d$1@trimpas.omnitel.net... > Cia koks dzigitiskas? Kad pamates, kad mane baigia lenkti ir situacija > priekyje nieko gero nezada, pristabdau? To paties tikiuosi is is kitu > eismo dalyviu, deja kartais kelyje tenka sutikti andzejus, kurie > isiviazduoja, kad lenkiantysis ji GAIDINA ir neduok dieve aplenks is > nuvaziuos toliau. > > "homo erectus" wrote in message news:k4gvsv$mje$1@trimpas.omnitel.net... > > 2012-10-03 11:40, Jonas raðë: >> Man atrodo kad tamsta pats gaidelis, nelaikantis atstumo iki priekyje >> vaziuojancio automobilio. Per tokius gaidelius ir susidaro kolonos - nei >> pats lenkia nei kitam leidzia. > > Pas tave toks tipiðkas, Lietuvoje labai paplitæs dþigitiðkas supratimas > apie lenkimà. Deja, daþnai pasibaigiantis susidûrimu kaktomuða su > atvaziuojanciu ið priekio...