O ka cia pasijusti krutesniu,as toks ir buciau, ne as gi traumatologiniam po susidurimo guleciau. "VNO" <paklauskmanes@paklausk.lt> wrote in message news:k4ln53$hun$1@trimpas.omnitel.net... > ka cia pisi prota. > tau gi aiskiai prase - ir vieni ir kiti pazeidineja KET. > ir vieni ir kiti tai daro kas jiems patogu. > > tu dabar cia krutesniu nori pasijausti su savo telefonu ar greicio > virsijimu? > > > VNO > "Linkas" <mail@mail.com> wrote in message > news:k4jpp6$lmd$1@trimpas.omnitel.net... >> Skirtumas tas, kad kai vairuotojas kalbedamas telefonu, nukals per >> raudona >> vaziuojanti dviratininka, kam skaudes? >> >> "RaRa" <rara@rara.ra> wrote in message >> news:k4jp5r$koq$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Dviratininkas pažeidinėja tuos KET punktus, kurie jam nepatogus, pvz, >>> sustoti prie raudono šviesaforo.. >>> Aftomobilistas pažeidinėja tuos KET punktus, kurie jam nepatogus, pvz. >>> viršyti greitį .... >>> >>> Atraskit tarp jų skirtumus. Tik nereikia aiškinti, kad vieni pažeidimai >>> yra geri, o kiti baisūs :D >>> >>> "Linkas" <mail@mail.com> wrote in message >>> news:k4jonv$k63$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kodel dviratininkui galima vaziuoti per raudona? >>>>>>> >>>>>>> "Linkas" <mail@mail.com> wrote in message >>>>>>> news:k4jmff$gos$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Dviratininkai DAUGUMOJE atveju ignoruoja KET. >>>>> >>>> >>> >>> >>