1. Tie varžtai sukasi iki dugno, tik nereikia perveržti, turi jausti kada galas. Jie kriauklę prispaudžia tiek, kiek reikia. Niekas ten liestis negali. "Tomas D.2" wrote in message news:k55p80$g64$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, isrinkau, isploviau ir dabar surinkineju viska atgal: http://i50.tinypic.com/2lcpn9f.jpg Matosi kas naujai ideta :-) Dabar keletas klausimu del pacios turbos: http://i46.tinypic.com/33bpcbc.jpg 1) Raudonom rodyklem pazymeti varztai aplink visa gaubta (kriaukle?) nera iki galo priverzti. Pabandzius sukt - tampriai, bet sukasi. Cia normalu? Ar jie ten tycia suka tiek, kiek reikia? Vibrauojanti vieta, per laika pasileis po to... O priverzt iki galo as galiu, tik klausimas ar nepritempsiu to gaubto iki sparnuotes? 2) Kaip tiksliai zinot, ar nepersukau tepalo padavimo varzto (zalia rodykle) ? Priverziau pakankamai, bet su atsarga, kad neprasukt. Nusimaut isbegimo slanga apacioj ir ziuret ar isbega? Dar prisukes pastebejau, kad sukinejant turbos asele galima pajaust, kad sparnuote kazkur lieciasi. Jei pataikai per centra sukt - viskas ledas, bet jei siek tiek sukreivini, tai labai nezymiai, bet jauciasi ir girdisi, kaip kazkur viduje liecia. Ten hebra minejo, kad reikia padaryt 300km apkatke nedroziant masinos, vazinejant be draskymosi, ale turba turi prisidirbt. Bet tai velgi, cia normalu taip?