Tema: Po raznoso (jau turbut koks part 4)
Autorius: Tomas D.
Data: 2012-10-13 16:59:16
Sveiki,
taigi po to, kai pastebejau, jog turbos sparnuote liecia kriaukle, veziau ta 
turba atgal... Kaip jie paliko toki dalyka - patys nesupranta, bet nuejo 
lengviausiu keliu ir papoliravo kriaukles skyle, o tai ashele atseit 
balansuota mikronu tikslumu ir ten prie nieko lyst jau nebegalima. Kazkoks 
hujne, bet is esmes daugiau ir neturiu ka daryt. Taigi, istorija tesiasi...
Surinkau viska atgal pries tai isploves visa oro putimo sistema nuo tepalo, 
pakeiciau antifriza, bo intercooleri nuiminejant teko nuimt ir radiatoriu, 
pakeiciau tepala kaip liepta ir bandziau kurt. Deja rezultatas nekoks: 
pradzioj suka kokius 4-5 abarotus normaliai, po to variklis pradeda 
spardytis taip, lyg vienas cilindras bandytu kabintis, o kiti butu mire. Yra 
ideja lupt lauk purkstukus ir varyt tikrint, o tai jeigu degimo kameroj buvo 
tepalas, tai isivaizduoju, jog galejo kelis purkstukus uzkimst. Pabandysiu 
dar pats pasitikrint ka kiekvienas atmeta per kuro grazinimo slangutes, bet 
is esmes domina ar as pats tvarkingai galiu isimt juos kazko nepazeides? 
Service manual'as liepia purkstuku galu neciupint pirstais. Forumuose sako, 
kad as ju neisimsiu be spec rakto, o juolabiau neuzversiu be dinamometrinio 
rakto taip, kaip priklauso. Dar kazkokiu komentaru prisiskaiciau, kad ten ir 
slegis specifiskai reguliuojasi ir kokiu tik veju neprirasyta... Gal kas 
apsviestu, kokia purkstuku isemimo/idejimo procedura ju nesupartalinant?

P.S. Ijungus degima sviecia check engine ir neuzgesta, bet as nesu tikras, 
ar ji visgi neuzgesdavo jau po uzkurimo. Kaip padefoltu buna? :-) Uzjungus 
ant pacio paprasciausio ir sudiniausio kinisko OBD-II adaptario neismete nei 
vienos klaidos, nors ten visokias temperaturas, apsukas ir pan dalykus jis 
rodo gyvai.

Dekoju.