Sveiki, taigi po to, kai pastebejau, jog turbos sparnuote liecia kriaukle, veziau ta turba atgal... Kaip jie paliko toki dalyka - patys nesupranta, bet nuejo lengviausiu keliu ir papoliravo kriaukles skyle, o tai ashele atseit balansuota mikronu tikslumu ir ten prie nieko lyst jau nebegalima. Kazkoks hujne, bet is esmes daugiau ir neturiu ka daryt. Taigi, istorija tesiasi... Surinkau viska atgal pries tai isploves visa oro putimo sistema nuo tepalo, pakeiciau antifriza, bo intercooleri nuiminejant teko nuimt ir radiatoriu, pakeiciau tepala kaip liepta ir bandziau kurt. Deja rezultatas nekoks: pradzioj suka kokius 4-5 abarotus normaliai, po to variklis pradeda spardytis taip, lyg vienas cilindras bandytu kabintis, o kiti butu mire. Yra ideja lupt lauk purkstukus ir varyt tikrint, o tai jeigu degimo kameroj buvo tepalas, tai isivaizduoju, jog galejo kelis purkstukus uzkimst. Pabandysiu dar pats pasitikrint ka kiekvienas atmeta per kuro grazinimo slangutes, bet is esmes domina ar as pats tvarkingai galiu isimt juos kazko nepazeides? Service manual'as liepia purkstuku galu neciupint pirstais. Forumuose sako, kad as ju neisimsiu be spec rakto, o juolabiau neuzversiu be dinamometrinio rakto taip, kaip priklauso. Dar kazkokiu komentaru prisiskaiciau, kad ten ir slegis specifiskai reguliuojasi ir kokiu tik veju neprirasyta... Gal kas apsviestu, kokia purkstuku isemimo/idejimo procedura ju nesupartalinant? P.S. Ijungus degima sviecia check engine ir neuzgesta, bet as nesu tikras, ar ji visgi neuzgesdavo jau po uzkurimo. Kaip padefoltu buna? :-) Uzjungus ant pacio paprasciausio ir sudiniausio kinisko OBD-II adaptario neismete nei vienos klaidos, nors ten visokias temperaturas, apsukas ir pan dalykus jis rodo gyvai. Dekoju.