Bendu atveju taip, bet praktika tokai, kaip parase "Linas Petkevicius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:k5rouu$1v6$1@trimpas.omnitel.net... > Bendru atveju - visiska huinia parasei. > > "dpi" wrote in message news:k5rj5l$rei$1@trimpas.omnitel.net... > > Draudimui tai dzin. Tame ir bajeris gaunasi, remontuoja ir pinigus moka > draudimas. Servisas suinteresuotas sutvarkyti kuo pigiau. Uzsakymu is > draudimu turi pakankamai ir i savininko pastabas neypac kreipia demesi. > Dar atsikalbineja, atseit draudimas cia nemokes uz ta ir ta ir tt. Turi > ziureti ir kovoti. > O jei pats nuvarai i normalu servisa, tai ir moki uz tai ka gauni. > > Kai pamaciau remonto saskaita draudimui, tai supratau, kad buciau dvigubai > pigiau susitvarkes ir nebutu niekas atsikalbineje. > > > > "Linas Petkevicius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message > news:k5reml$l09$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo - dar papasakok, kaip draudimas reikalauja daryti pigiai ir >> nekokybiskai. >> >> "dpi" wrote in message news:k5rdjl$jg3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Taip, servisiuke kiek francize. O draudimo atveju, dar draudimas pabrangs >> 500lt :) >> Tokia va nauda is tu draudimu. Dar ir kokybe chalturna, jei servisas >> draudiminis. >> >> >