Tema: Re: Mitsubishi Outlander su CVT deze
Autorius: [nemielas]
Data: 2012-11-21 21:38:51
su tuom CVT jei imti identiškus motorus, tai kad su mechanika išsspausti tokias pačias kūros sanaudas reik tikrai būt su tiesiom rankom.


"dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:k8ial3$pom$1@trimpas.omnitel.net...
> Plet reiks krapstyti papildomus litus ,nes tik nuo 2009 jas deti pradejo, su 
> mechanika nebenoriu vaziuoti  :( Na bet sanaudos ant popieriaus graziai 
> atrodo ,praktiskai nesiskiria nuo mechnanikos.
> 
> "Dainiushas"  wrote in message news:k8i9g9$ntg$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> žinoma didesnis. ir remontuojasi paprasčiau.
> 
> On 2012.11.21 12:07, dzonis wrote:
>> Na gerai, o tai pvz DSG arba DCS mitso atveju dezes resursas didesnis ?
>>
>> "Audrius K."  wrote in message news:k8i5s5$ime$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> On 2012-11-21 10:53:54 +0200, dzonis said:
>>
>>> Bet klausimas atviras kas ten sugenda ir kodel taip brangiai remontuojasi
>>
>> O ko cia nesuprasti??  Variatoriaus veikimo principas buvo zinomas nuo
>> pirmuju auto sukurimo laiku.  Kai kada netgi buvo naudojamas greiciu
>> dezei (pvz kombainas Niva). Variatoriaus ideja visa laika atrode labao
>> patraukli ir paprasta. Taciau masiskai automobilinei greiciu dezei buvo
>> pradetas vartoti labai neseniai. Nekyla klausimas kodel??
>>
>> Visa laika variatoriaus pagrindine problema buvo resursas (trumpas
>> resursas praktiskai uzprogramuotas variatoriaus idejoje). Ir daug metu
>> nejo padaryti bent pakenciamo resurso. Neperseniausiai pasiseke
>> padininti resursa iki pakenciamo :-)  taciau:
>> 1. Resursas lieka daug mazesnis uz manualo ar paprastos automatines
>> greiciu dezes (juk resursas ir buvo pagrindine problema ... )
>> 2. Kad pasiekti priimtina resursa  (ivertinant tai, kad daug metu nejo
>> jo padaryti priimtinu) reikalingos nepigios technologijos, techniniai
>> spendimai, medziagos. Kopijuoti pigiai, reikia speti, taip pat neiseis.
>> Todel bet kuriuo atveju remotas yra ir artimiausiu metu bus brangus ir
>> labai brangus....
>> 
>