su tuom CVT jei imti identiškus motorus, tai kad su mechanika išsspausti tokias pačias kūros sanaudas reik tikrai būt su tiesiom rankom. "dzonis" <nke230@one.lt> wrote in message news:k8ial3$pom$1@trimpas.omnitel.net... > Plet reiks krapstyti papildomus litus ,nes tik nuo 2009 jas deti pradejo, su > mechanika nebenoriu vaziuoti :( Na bet sanaudos ant popieriaus graziai > atrodo ,praktiskai nesiskiria nuo mechnanikos. > > "Dainiushas" wrote in message news:k8i9g9$ntg$1@trimpas.omnitel.net... > > žinoma didesnis. ir remontuojasi paprasčiau. > > On 2012.11.21 12:07, dzonis wrote: >> Na gerai, o tai pvz DSG arba DCS mitso atveju dezes resursas didesnis ? >> >> "Audrius K." wrote in message news:k8i5s5$ime$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2012-11-21 10:53:54 +0200, dzonis said: >> >>> Bet klausimas atviras kas ten sugenda ir kodel taip brangiai remontuojasi >> >> O ko cia nesuprasti?? Variatoriaus veikimo principas buvo zinomas nuo >> pirmuju auto sukurimo laiku. Kai kada netgi buvo naudojamas greiciu >> dezei (pvz kombainas Niva). Variatoriaus ideja visa laika atrode labao >> patraukli ir paprasta. Taciau masiskai automobilinei greiciu dezei buvo >> pradetas vartoti labai neseniai. Nekyla klausimas kodel?? >> >> Visa laika variatoriaus pagrindine problema buvo resursas (trumpas >> resursas praktiskai uzprogramuotas variatoriaus idejoje). Ir daug metu >> nejo padaryti bent pakenciamo resurso. Neperseniausiai pasiseke >> padininti resursa iki pakenciamo :-) taciau: >> 1. Resursas lieka daug mazesnis uz manualo ar paprastos automatines >> greiciu dezes (juk resursas ir buvo pagrindine problema ... ) >> 2. Kad pasiekti priimtina resursa (ivertinant tai, kad daug metu nejo >> jo padaryti priimtinu) reikalingos nepigios technologijos, techniniai >> spendimai, medziagos. Kopijuoti pigiai, reikia speti, taip pat neiseis. >> Todel bet kuriuo atveju remotas yra ir artimiausiu metu bus brangus ir >> labai brangus.... >> >